ruga generacja popularnego na europejskich szlakach IVECO STRALIS ujrzała światło dzienne w 2007r. W Rzymie w kwietniu ubiegłego roku miał swoją premierę IVECO STRALIS II. Po czterech latach od ukazania się modelu pierwszej generacji IVECO zdecydowało się na jego FaceLifting. Nadal stosowane będą silniki CRUSOR o różnych pojemnościach. Od silnika CRUSOR 8 osiągającego moce od 310 do 360 koni mechanicznych. Przez silnik CRUSOR 10 (który będzie zapewne najczęściej wybierany przez nabywców w Polsce) rozwijającego moce 420 i 450 koni mechanicznych. Do silnika CRUSOR 13 który jest już potężną jednostką rozwijającą moc 500 i 600 koni. Systemem wtrysku w każdym silniku będą pompowtryskiwacze, natomiast Turbodoładowanie w silnikach Crusor 8 (ale o mocach 330 i 360KM( Crusor 10 i Crusor 13 to Tubro VGT natomiast w silniku Crusor 8 o mocy 310 koni będzie to Turbo FG.
|